تيم فوتبال استقلال در حالى به مصاف تيم التعاون مى رود كه ٨ بازيكن استقلال در آستانه محروميت قرار دارد.

دردسر آسيايى براى منصوريان ؛محروميت ٨ استقلالى
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال در حالى فردا به مصاف تيم التعاون در رقابت هاى ليگ برتر مى رود كه ٨ بازيكن آبى پوش در آستانه محروميت قرار دارند 
 
امید ابراهیمی، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، جابر انصاری، بهنام برزای، رابسون و علی قربانی 8 بازیکن استقلال هستند که در 5 بازی گذشته ی این تیم از سوی داوران با کارت زرد جریمه شدند و با دریافت یک کارت زرد دیگر اولین دیدار استقلال در مرحله ی یک شانزدهم را از دست می دهند .اتفاقی که می تواند برای منصوریان ضرری بزرگ باشد.
 
از سوی دیگر بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آسیا، کارت زرد تمامی بازیکنان در پایان این مرحله پاک می شود و تنها محرومیت ها به دور بعد منتقل می شود. این موضوع به این معنی است که اگر استقلالی ها در دیدار برابر التعاون کارت زردی دریافت نکنند، می توانند بی دغدغه راهی مرحله بعد شوند.
 
حضور بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، رابسون و خسرو حیدری که از مهره های اصلی منصوریان در این لیست هستند، اتفاقی است که می تواند باعث شود تا منصوریان به تعدادی از بازیکنان خود در این دیدار استراحت دهد تا قطعا آنها را در دیدار مرحله یک شانزدهم داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابا احمد
۰۱:۰۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلال همیشه قهرمان
آخرین اخبار