مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از عضویت هزارو 979 نفر حامی در طرح محسنین کمیته امداد استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حامیان و نیکوکاران در طرح محسنین فرزندان بد سرپرست و نیازمند استان سمنان را تحت تکفل خود قرارگرفته و ماهیانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به آنان هدیه می‌کنند، گفت : یک هزار و ۴۸۸ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت نیز در قالب طرح محسنین از حمایت‌های حامیان بهره‌مند هستند که این امر موجب برطرف شدن مشکلات بسیاری از این کودکان می شود.

وی بابیان اینکه سال گذشته، حامیان طرح محسنین، ۱۰ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، افزود: حمایت‌های مادی، معنوی و عاطفی از کودکان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت موجب دلگرمی آنان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه امسال ۴۰۰ حامی جدید در استان عضو طرح اکرام شده‌اند، ابراز داشت: طی سال ۹۴، حامیان طرح محسنین، هفت میلیارد ریال به فرزندان بد سرپرست تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند، ۵۰۰ حامی نیز در سال گذشته، با ثبت‌نام در طرح محسنین برای رفع مشکلات فرزندان خانواده‌های تحت حمایت اعلام آمادگی کردند.

رضوی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام در سال گذشته، ۳۰ میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند، تصریح کرد: طرح محسنین به‌منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست ازکارافتاده و بیمار اجرا می‌شود تا با یاری حامیان و خیران بتوانیم آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم.

وی افزود: شناسنامه‌های نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین در اختیار کمیته امداد است لذا نیکوکارانی که تمایل به حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین دارند می‌توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه و در این طرح‌های خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ابراز داشت: خیران در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت‌های غیر نقدی خود را درزمینهٔ های مختلفی چون تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، کمک‌های درمانی، اردوهای فرهنگی و کمک به تأمین جهیزیه عهده‌دار شوند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.