فرمانده سپاه ناحیه مرند احداث خانه‌های جدید در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قهرمان زاده فرمانده سپاه ناحیه مرند در مراسم  افتتاح خانه محروم در روستای "لیوار بالا" شهرستان مرند همزمان با هفته بسیج سازندگی گفت: محرومیت زدایی از اصلی ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی است.
 
وی افزود: با وجودی که 40 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد ولی ما همچنان شاهد هستیم که در برخی از استان‌های کشور همچنان نقاط محروم وجود دارد و در برخی مناطق هنوز دانش‌آموزان در کانکس‌ها تحصیل می‌کنند بنابراین بسیج سازندگی  برای رفع محرومیت زدایی از این مناطق محروم و کم برخوردار رسیدگی به این امور را در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده است.
 
قهرمان‌زاده کار و تلاش خالص برای رضای خدا را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جهادگران اردوهای جهادی دانست و ادامه داد: جهادگران ما در مناطق محروم با نیت خالص و به عنوان باقی الصالحات به انجام این کارها و فعالیت‌ها اقدام می‌کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مرند با اشاره به همکاری خیرین در احداث خانه‌های محروم گفت: این خانه محروم با کمک و همکاری بهزیستی، کمیته امداد، بخشداری، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرند و همکاری خیرین احداث و تجهیز شده است.
 
وی افزود: برای احداث این خانه محروم 10 میلیون تومان کمیته امداد و 8 میلیون تومان سپاه ناحیه مرند مشارکت کرده‌اند.
 
قهرمان‌زاده با اشاره به احداث و ساخت  خانه‌های محروم در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته 4 باب خانه محروم در روستاهای محروم شهرستان مرند افتتاح و تحویل محرومین شده بود و در سال 96 این اولین خانه محرومی است که افتتاح شد.
 
وی از احداث خانه‌های جدید در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد و افزود: در سال جاری نیز 8 باب خانه محروم در روستاهای محروم این  شهرستان به همت بسیجیان تلاشگر و جهادی احداث می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.