ارومیه؛

انجام 28 هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی آذربایجان‌غربی

در طرح نظارتی ویژه نوروز 96،تعداد 28 هزار و 817 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی استان آذربایجان‌غربی به عمل آمد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به نتایج اصل از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 اظهار داشت: در این رابطه تعداد 28 هزار و 817 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی به عمل آمد که 11 هزار و 943 مورد بازرسی یعنی 41 درصد مرتبط با کالاهای اولویت‌دار طرح یاد شده بوده است.

جعفرصادق اسکندری تصریح کرد: از سوی دیگر از مجموع یک هزار و 460 پرونده متشکله به ارزش هفت میلیارد و 520 میلیون و 236 هزار و 805 ریال، تمامی پرونده‌‌های متشکله برای رسیدگی و صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته اولویت‌های کالایی طرح گروه پوشاک، کیف و کفش با سه هزار و 892 مورد، میوه طرح تنظیم بازار و سایر میوه‌ها با دو هزار 891 مورد، آجیل، خشکبار و شیرینی‌جات با دو هزار و 436 مورد، مواد پروتئینی با یک هزار و 950 و مراکز اقامتی، زیارتی و تفریحی با 774 مورد بیشترین بازرسی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر از مجموع پرونده‌های متشکله، گروه پوشاک، کیف و کفش با 267 فقره، آجیل، خشکبار و شیرینی با 67 و نیز میوه با 57 فقره بیشترین پرونده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

اسکندری گفت: در طول این مدت 245 گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان بهداشت، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و دستگاه‌های زیربط انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در طول طرح، یک هزار و 52 مورد گزارش مردمی قابل پیگیری دریافت شده است تصریح کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده، 420 مورد از آنها متخلف و منجر به تشکیل پرونده شده و سایر گزارش‌ها نیز غیرمتخلف شناخته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: در زمان مذکور ضمن اینکه یک تیم مستقر و ثابت در سردخانه برای کنترل ورود و خروج میوه شب عید حضور داشتند، تعداد 30 تیم بازرس سیار میوه شب عید در سطح استان شامل 10 تیم در مرکز استان و 20 تیم نیز در شهرستان‌های تابعه فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: براساس عملکرد بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه، از مجموع 28 هزار و 817 مورد بازرسی، بالاترین عملکرد متعلق به بازرسان صنعت، معدن و تجارت با 16 هزار و 462 مورد یعنی 57 درصد و پس از آن، بازرسان اتاق اصناف و ماموریتی شهرستان‌های مرکز استان با 12 هزار و 355 مورد یعنی 43 درصد بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.