مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر استان بوشهر از اعتبار 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی برای بهسازی؛ نوسازی و تقویت آب روستایی شهرستان دیر خبر داد.

10 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای تقویت آب روستایی شهرستان دیر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جاوید روز دوشنبه با بیان اینکه  در سال جاری 10 میلیارد و 200 میلیون ریال برای بهسازی، نوسازی و تقویت آب روستایی شهرستان دیر هزینه شد، افزود: راه اندازی یک حلقه چاه در تنگ دوراهک با اعتبار چهار میلیارد ریال به طول 300 متر خط انتقال و نصب الکترو پمپ و 300 متر خط انتقال کابل برق و احداث و بهره برداری پمپ برق برای چاه روستای لمبدان بالایی و حاجی آباد از جمله این طرح هاست.

وی اضافه کرد: حفر یک حلقه چاه در روستای شهنیا و احداث پست برق و خط انتقال به طول 1200 متر و فنس کشی دور چاه و 20 مورد بازسازی انشعابات، توسعه 400 متر لوله کشی آب روستای لمبدان پایینی. توسعه و نوسازی 100 متر شبکه، جابجایی انشعابات خانگی لمبدان پایینی با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر برنامه های این اداره در این مدت است.

مدیر آّب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر استان بوشهر یادآور شد: با تعویض پمپ آب هم اکنون مشکل آب روستای جمرک در خط میانی برطرف شده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.