آتش سوزی منزل مسکونی، حبس کودک دو ساله در اتاق، دو امداد حلقه انگشتری از جمله حوادث روز گذشته آتش نشانان شیراز بود که به علت شیطنت کودکان و عدم مراقبت والدین اتفاق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: دیروز با اعلام گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی آتش نشانان ایستگاه 9 به محل حادثه بولوار هفت تنان اعزام شدند.

بر اساس این گزارش امدادگران به محل حادثه اعزام و به وسیله چندین رشته آبدهی و پس از یک ساعت و 30 دقیقه تلاش این آتش سوزی که به علت بازیگوشی کودک در بازی با کبریت اتفاق افتاده بود را مهار و اطفا کردند.

همچنین در دو امداد حلقه انگشتری والدین،  زهرا 10 ساله و هدیه 7 ساله گزارش گیر کردن انگشتر و نگرانی آنها به دلیل متورم شدن انگشت را به سامانه 125 اطلاع دادند که آتش نشانان از ایستگاه هفت به منازل مسکونی اعلامی شده اعزام و بوسیله تجهیزات امدادی از جمله فرز انگشتی عملیات رهاسازی انجام شد.
 
گفتنی است در مورد دیگر مربوط به امداد حبس در اماکن و محبوس شدن کودک دو ساله در اتاق یک منزل مسکونی در چهارراه زمزم بود که توسط آتش نشانان از ایستگاه 10 ، بازکردن درب بوسیله تجهیزات امدادی انجام شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.