شیراز؛

شیطنت کودکانه حادثه ساز شد

آتش سوزی منزل مسکونی، حبس کودک دو ساله در اتاق، دو امداد حلقه انگشتری از جمله حوادث روز گذشته آتش نشانان شیراز بود که به علت شیطنت کودکان و عدم مراقبت والدین اتفاق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: دیروز با اعلام گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی آتش نشانان ایستگاه 9 به محل حادثه بولوار هفت تنان اعزام شدند.

بر اساس این گزارش امدادگران به محل حادثه اعزام و به وسیله چندین رشته آبدهی و پس از یک ساعت و 30 دقیقه تلاش این آتش سوزی که به علت بازیگوشی کودک در بازی با کبریت اتفاق افتاده بود را مهار و اطفا کردند.

همچنین در دو امداد حلقه انگشتری والدین،  زهرا 10 ساله و هدیه 7 ساله گزارش گیر کردن انگشتر و نگرانی آنها به دلیل متورم شدن انگشت را به سامانه 125 اطلاع دادند که آتش نشانان از ایستگاه هفت به منازل مسکونی اعلامی شده اعزام و بوسیله تجهیزات امدادی از جمله فرز انگشتی عملیات رهاسازی انجام شد.
 
گفتنی است در مورد دیگر مربوط به امداد حبس در اماکن و محبوس شدن کودک دو ساله در اتاق یک منزل مسکونی در چهارراه زمزم بود که توسط آتش نشانان از ایستگاه 10 ، بازکردن درب بوسیله تجهیزات امدادی انجام شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار