معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نخستین کنفرانس بین‌المللی هنر کتاب‌آرایی در فرهنگ و تمدن اسلامی آبان‌ماه امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد نریمانی در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: نخستین کنفرانس بین‌المللی هنر کتاب‌آرایی در فرهنگ و تمدن اسلامی آبان‌ماه امسال در سطح فراملی به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموعه کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه تنها بحث برگزاری نمایشگاه‌ها را جدی نمی‌گیرد، بلکه فعالیت‌های مختلفی را برای اساتید و دانشجویان اثربخشی بالایی دارد، اجرا می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این حوزه نقش اصلی را در پژوهش ایفا می‌کندچرا که فعالیت‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان بدون دسترسی به کتابخانه و پایگاه‌های علمی امکان‌پذیر نیست.

نریمانی در ادامه با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات در هیئت رئیسه دانشگاه با نظر مثبت حل می‌شود، اظهارکرد: امیدواریم کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علاوه بر عرصه اجرایی، در عرصه‌های متعدد آموزشی و پژوهشی نیز موفق باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.