معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از كشف 304 كيلو و 700 گرم ترياك و حشيش در عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در بازرسی از كاميون حامل بار هندوانه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"جهانگير كريمي اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافيت خود بر روي قاچاقچيان فعال در امر حمل و انتقال مواد مخدر طي يك عمليات علمي و تخصصي از ورود يك محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبي به سمت استان مطلع شدند.

وي افزود: درهمين راستا شب گذشته ماموران در يكي از محورهاي ورودي استان مستقر و خودروي كاميون مورد نظر را شناسایي و متوقف كردند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه خودروي مذكور حامل بار قانوني هندوانه بود اظهار داشت: در بازرسي هاي صورت گرفته تعداد 16کيسه حاوي 28 بسته به طور تقریبی 10کيلويي ترياک به وزن 265 کيلو و 200 گرم و تعداد 40 بسته حشيش به وزن 39 کيلو و 500 گرم کشف شد.

سرهنگ كريمي گفت: در اين رابطه راننده خودرو كه با فريب ماموران قصد داشت اين مقدار مواد را با جاسازي حرفه اي به يكي از استان هاي مركزي كشور منتقل كند، دستگير و همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار