سنندج؛

معرفی برگزیدگان مسابقه جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز کردستان

اسامی برگزیدگان به بخش مسابقه جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جشنواره سالانه عکس و فیلم «نوروز» توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری و با مشارکت انجمن سینمای جوانان استان کردستان با هدف توجه و ترویج به آیین‌ها و سنن، معرفی فرهنگ و هنر منطقه، ایجاد بستر مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و کشف استعدادهای جوان در اردیبهشت ۹۶ برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز در کردستان؛ در آغاز کار ۷۰۰ عکس از ۹۲ عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و همچنین در بخش فیلم نیز ۱۷ فیلم به دبیرخانه رسید که توسط داوران شناخته شده ملی و استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بخش عکس مجید سعیدی، مهدی منعم و اسعد نقشبندی ارزیابی و داوری را بر عهده داشتند و در نهایت ۴۵ عکس از ۳۱ عکاس به بخش مسابقه راه یافتند. همچنین ابراهیم سعیدی، جلال ساعدپناه و ستار چمنی گل هم از میان فیلم‌های رسیده ۱۱ فیلم را شایسته حضور به بخش مسابقه دانسته و انتخاب کردند.

جشنواره فیلم و عکس نوروز از ۲۳ اردیبهشت با افتتاح نمایشگاه عکس در نگارخانه ارشاد سنندج آغاز شده و در 25 اردیبهشت در آیین پایانی با معرفی برگزیدگان هر بخش خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار