رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: این شهرستان با ثبت 184 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان رتبه دوم را در استان اصفهان دارد.

مصطفی جوادی‌مقدم، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:این تعدادکانون فرهنگی هنری تا پایان سال۱۳۹5 تاسیس شده که از چهار باب آن تخصصی ، چهار باب دارای مرکز دیجیتال و هفت باب کانون ویژه است.

وی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه 144 کانون فرهنگی و هنری مساجد کاشان با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود:امضای تفاهم‌نامه 40 کانون دیگر نیز تا دو هفته آینده انجام خواهدشد.

به‌گفته‌وی، این تفاهم‌نامه براساس فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌ها در سال جدید طراحی و تنظیم شده‌است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان،تصریح‌کرد: مبنای برنامه ریزی سالانه کانون‌ها، طرح اوقات فراغت تابستان و در مسیر توجه به اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

جوادی‌مقدم، اظهارداشت:هدفمند نمودن و نظارت بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای اهداف دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور را هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه برشمرد.

وی افزود:هرسال امضای تفاهم‌نامه هر سال بین دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشانمنعقد می‌شود و ملاک فعالیت و ارزیابی و همچنین حمایت‌های مالی در آن سال قرار می‌گیرد .

به‌گفته‌وی،مدیر مسوولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مطالعه دقیق تفاهم‌نامه و انجام فعالیت طبق آن می‌توانند فعالیت‌های کانون را هدفمند کرده و به بیشترین میزان بازدهی و همچنین جذب اعتبار دست یابند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.