سقف کمک هزینه خرید جهیزیه پرداختی به دختران و بانوان تحت حمایت ۲۰ میلیون ریال و سقف هدیه ازدواج پسران یک میلیون ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در دین مبین اسلام محبوبترین بنا و بهترین اقدام ازدواج و مساعدت مالی در این زمینه ذکر شده است،گفت: ۲۳۵ جوان مددجو در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام عصر(عج) راهی خانه بخت می شوند.

رحمتی پور تصریح کرد: همزمان با نیمه شعبان امسال چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به این تعداد جوان مددجو پرداخت می شود سقف کمک هزینه خرید جهیزیه پرداختی به دختران و بانوان تحت حمایت ۲۰ میلیون ریال و سقف هدیه ازدواج پسران یک میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: این نخستین کمک هزینه ازدواجی است که به مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۶ پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ۹۵ تمامی مزدوجین پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج از این کمک هزینه بهره مند شدند، بیان کرد: حدود پنج هزار جوان مددجو در سال گذشته با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

کیومرث رحمتی پور با یادآوری اینکه ۸۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال اعتبار در سال ۹۵ به ازدواج جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است، اظهار امیدواری کرد: این میزان کمک هزینه در سال ۹۶ باکمک خیران نیکوکار به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.