این طور که شنیده می شود تعدادی از تیم های لیگ برتری خواهان حضور بازیکنان آبی پوش تبریزی در تیم های مورد نظرشان هستند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اتمام فصل لیگ شانزدهم و کنار رفتن کمالوند از تیم گسترش فولاد در حال حاضر شنیده می شود ستاره های این تیم تبریزی در نقل و نتقالات مشتریان زیادی دارند .
 داریوش شجاعیان، مسعود ابراهیم زاده و لوسیانو پریرا 3 بازیکنی هستند که برای فصل آتی برخی از تیم های لیگ برتری خواهان حضور آنها در تیم هایشان هستند.

در بین 3 بازیکن مذکور قرارداد لوسیانو پریرا با گسترش فولاد به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی می خواهد بپیوندد اما ابراهیم زاده و شجاعیان برای سال بعد نیز قرارداد دارند و اگر باشگاهی آنها را بخواهد باید از طریق گسترشی ها اقدام کند و به نوعی مسئولان باشگاه گسترش فولاد باید رضایت نامه های آنها را صادر کند .

این طور که شنیده می شود استقلالی ها خواهان حضور شجاعیان در استقلال هستند و با توجه به این مساله باید منتظر ماند تا دید گسترشی ها رضایت نامه این بازیکن را برای حضور در جمع آبی پوشان تهرانی صادر خواهند کرد یا خیر.

از سوی دیگر درباره پریرا نیز گفته می شود این بازیکن با یکی از تیم های اصفهانی به توافق رسیده و گسترش را ترک خواهد کرد اما هنوز چیزی در این خصوص نیز قطعی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار