کرمانشاه؛

حضور در انتخابات در بخش های مختلف امنيّت ملّی تعيين کننده است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: حضور در انتخابات در بخش های مختلف امنيّت ملّي تعيين کننده است و اگر مردم در پاي صندوق هاي راي بيايند کشور در امنيّت باقي خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در جلسه تبیین و تشریح مسائل سیاسی که با حضور هيئت رئيسه استان کرمانشاه، معاونان وروساي پليس هاي تخصصي و جمع کثيري از کارکنان ولايتمدار انتظامي استان در نمازخانه ستاد انتظامي برگزار شد، به تبيين و تفسير بيانات فرمانده معزز کل قوا و ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) پرداخت.

وی عنوان کرد: معظم له انتخابات را يکي از مظاهر مهم حضور مردم در صحنه معرفي و انتخاب فرد اصلح و شرکت فعال در امر انتخابات را واجب برشمرده و سخن ايشان فصل الخطاب تمام نيروهاي مسلح است و هيچ عذري بابت بي تفاوتي در اين رابطه وجود ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همچنين حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را يک وظيفه و تکليف دانسته و به عنوان يک شاخص بارز و حماسه تاريخي و ملي معرفي کرد و گفت: انتخاب اصلح ترين فرد به منزله لبّيک به آرمانهاي والاي نظام و حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي ) تلقي می شود که موجب عقب نشيني دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از مواضع خصمانه خود و مصونيّت کشور خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حضور در انتخابات در حوزه هاي مختلف امنيّت ملّي تعيين کننده است و اگر مردم در پاي صندوق هاي راي بيايند کشور در امنيت باقي خواهد ماند و اگر خداي نکرده در ميان ملت و نظام فاصله بيافتد و مردم در صحنه حضور پيدا نکنند دشمنان نظام هرکاري بخواهند انجام مي دهند چرا که اين کارها براي آنها خيلي هم سخت نيست.

وی همچنين به ضرورت تفکر و تامل و مشورت براي راي دادن به نامزدهاي انتخاباتي اشاره و عنوان کرد: هر کس که بر اساس منطق و فکر به نامزدي راي دهد حتي اگر در تشخيص هم دچار اشتباه شود نزد خداوند متعال معذور است، اما اگر با بي دقتي و از روي بي توجهي فردي را که اصلح نيست انتخاب کنیم نزد خداوند و حتي وجدان خود عذري نخواهيم داشت.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی، توصيه هايی هم به کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري داشت که از مهمترين آن توصيه ها کمک به معيشت مردم و توسعه اقتصادي مبتني بر نگاه داخلي نه خارجي با استفاده از ظرفيت ها و توانايي هاي کشور بود.

گفتنی است، حجت الاسلام حسيني در پایان این جلسه به سئوالات و ابهامات کارکنان انتظامي در خصوص مباحث انتخاباتي و مسائل و احکام شرعي پاسخ داد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.