مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش کشوری رؤسای ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، رسالت اصلی این حوزه را بهسازی منابع انسانی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری اظهار داشت: امروزه اهمیت منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و این منابع جزو ارزشمندترین ثروت های ملی حاکمیت ها و کشورهاست.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته جایگاه منابع انسانی بخصوص در حوزه آموزش و پرورش بسیار بالاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت موضوع منابع انسانی در آموزش و پرورش از این جهت حائز اهمیت است که آموزش و پرورش رسالت خطیر و بسیار سنگینی بر دوش دارد و آن تربیت نسل آینده کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نگاه و دیدگاه مسؤولین نظام به حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: هر هزینه ای در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و رهبر معظم انقلاب بارها این مساله را مورد توجه و تاکید قرار داده اند.

ناصری گفت: در بین اقشار جامعه معلیمن از جایگاه ویژه ای برخوردارند و از این جهت این منابع اهمیت زیادی پیدا می کنند.

وی افزود: در سند تحول بنیادین هم موضوع منابع انسانی در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است.

ناصری با بیان این که به روز رسانی و متناسب سازی محتوای آموزش معلمان جزو ضروریات امروز است، افزود: روش های نیاز سنجی این آموزش ها نیز ضروری بوده و نحوه ارائه محتوای دوره ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین ارزشیابی پایان دوره ها را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: پایش آثار ارتقای سطح مهارت ها و دانش های ارائه شده در این دوره ها، در کلاس های درس بوده و بر این اساس بایستی سیستم کنترل و نظارت فعال بوده و بازخوردهای آن اثر بخش باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.