مبلغ قرارداد برانکو با صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت.

پاداش باشگاه پرسپولیس به برانکوبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت با برد دلچسب برابر الوحده امارات به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. این صعود باعث خوشحالی مسئولان پرسپولیس شد و در پی آن رقم قرارداد برانکو افزایش یافت. 

شنیده ها حاکی از آن است که در قرارداد برانکو با پرسپولیس ذکر شده است که در صورت صعود تیم از لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان پایتخت باید 100 میلیون به عنوان پاداش برای برانکو در نظر بگیرند که با قطعی شدن صعود پرسپولیس این پاداش به مبلغ قرارداد 2 میلیارد و 200میلیونی اضافه می شود. 

گفته می شود برانکو بابت قهرمانی پرسپولیس 150 میلیون تومان و به علت کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده 100 میلیون دیگر به قراردادش اضافه می شود. با این اوصاف قرارداد فصل شانزدهم برانکو افزایش یافته است. 

اگر تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بتواند از سد لخویای قطر عبور کند در آن صورت مبلغ قراردادش 100 میلیون افزایش می یابد. 

همچنین در صورتی که برانکو در فصل آینده نیز سرمربی پرسپولیس باقی بماند 20 درصد به اصل قراردادش اضافه می شود و از این رو قراردادش از حدود 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به بالا می رسد. 

مسئولان پرسپولیس هنوز واکنشی بابت این موضوع نشان ندادند تا قرارداد برانکو شفاف سازی شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا باید تاسف خورد. مگه این آقا چکار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۶:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
معدنکاران ما دارند با ماهی 1 میلیون تومان در معدن به سختی کار می کنند و جان می دهند که سالیانش می شود 12 میلیون تومان . اونوقت این آقای خارجی 2 میلیارد تومان می گیرد که دنبال توپ دویدن را یاد جوانان ما بدهد....................
میدونم بازم چاپ نمی کنی ولی نوشتم
آخرین اخبار