وزیر ورزش و جوانان در حاشیه فینال مسابقات امیدهای آسیا گفت: ارزیابی ما این است که مسابقات در شرایط خوبی برگزار شد و همه ابعاد میزبانی در شرایط مطلوبی قرار داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ایران، در جمع خبرنگاران و در حاشیه روز پایانی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا، اظهار داشت: ارزیابی ما این است که مسابقات در شرایط خوبی برگزار شد و همه ابعاد میزبانی در شرایط مطلوبی قرار داشت.

وی ادامه داد: اردبیل نشان داد هم از لحاظ زیر ساختی و هم به دلیل داشتن قهرمانان مختلف،ظرفیت بالایی برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی دارد و قطعا در ادامه شاهد میزبانی‌های بیشتری از سوی این شهر هستیم.

سلطانی‌فر در ادمه گفت: اردبیل علاوه بر سالن 6 هزارنفری حسین رضازاده که میزبان مسابقات والیبال در آن برگزار می‌شود، تا پایان سال سالن سرپوشیده دو و میدانی را تاسیس می‌کنیم. اتفاقی که اردبیل را به یک قطب بزرگ ورزشی کشور تبدیل می‌کند.

وی افزود: همان‌طور که در گذشته این شهر قهرمانانی را در سطح جهان داشت، در آینده هم خبرهای خوبی در ورزش از این شهر خواهیم شنید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در دیدارهای تیم ملی والیبال، گفت: علاوه بر 7 هزار تماشاگری که در سالن مسابقه تیم را تشویق می‌کنند، نزدیک به 4 یا 5 هزار تماشاگر هم بیرون سالن هستند که فرصت حضور پیدا نکردند. مردم هم با حضور خودشان به میزبانی هر چه بهتر اردبیل کمک کردند و سطح آگاهی و بلوغ‌شان را نشان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار