رئیس ستاد انتخابات دزفول تعداد داوطلبان انصراف داده انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان را 27 نفر اعلام کرد.

انصراف تعدادی از نامزد شورای اسلامی دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امیر عیسی زاده، رئیس ستاد انتخابات دزفول با بیان اینکه در روزهای اخیر 2 نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول از رقابت های انتخاباتی کنار کشیدند تصریح کرد: با این تعداد آمار کل نامزدهایی که از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان انصراف داده اند به 27 نفر رسید.

وی بیان داشت: ابتدا 58 نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در دزفول رد صلاحیت شدند که در مرحله بعد صلاحیت 30 نفر آن ها تایید و 28 نفر رد صلاحیت شدند.

عیسی زاده اذعان کرد: 27 نفر از کاندیداها نیز انصراف خود را از ادامه رقابت انتخاباتی اعلام کردند که 9 نفر آن ها مربوط به شهر دزفول می باشد.

رئیس ستاد انتخابات دزفول اظهار داشت: 365 شعبه اخذ رای در حال حاضر در سطح شهرستان دزفول پیش بینی شده که 197 شعبه در بخش شهری و 168 شعبه در مناطق روستایی دایر خواهند شد.

وی افزود: منتظر آمار نهایی تایید و رد صلاحیت شده ها هستیم و در صورتی که کاندیداهای برخی روستاهای بخش شهیون رد صلاحیت شوند تعداد شعب اخذ رای در مناطق روستایی کاهش خواهد یافت.

امیر عیسی زاده تعداد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان دزفول را حدود 3 هزار نفر عنوان و خاطرنشان  کرد:عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه در چهار بخش شهرستان دزفول را بر عهده دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار