نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر امدادرسانی به آسیب دیدگان با انگیزه الهی و دلسوزانه باشد بزرگترین خدمت است.

امدادرسانی با انگیزه الهی بزرگترین خدمتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری در دیدار کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به مناسبت هفته هلال احمر افزود: کمک به مصیبت دیدگان اجر و پاداش اخروی دارد و مورد رضای الهی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد : تبلور اسلام در امدادرسانی و کمک به ضعفا و آسیب دیدگان است و روح اسلام ایجاب می کند که مسلمان فریاد رس و کمک رسان دیگران باشد .
وی با تجلیل از تلاشهای اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر در حوادث گوناگون گفت: جمعیت هلال احمر تبلور عینی کمک به آسیب دیدگان است و امدادگران هلال احمر به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل می کنند.
شبستری با اشاره به حوادث پلاسکو، قطار، سیل عجب شیر و حادثه معدن افزود: در این حوادث که عواطف ملت ایران را جریحه دار کرد اولین ارگانی است که برای کمک رسانی اقدام کرد جمعیت هلال احمر بود.
وی همچنین انتخابات 29 اردیبهشت را آزمون الهی و امتحان ملتی انقلابی خواند و با تاکید بر حضور گسترده مردم و انتخاب اصلح افزود: حضور حداکثری در انتخابات تضمین امنیت و استقلال کشور است.
وی ادامه داد: مردم باید در انتخابات ریاسج جمهوری فردی متعهد را که دلسوز نظام بوده و دارای مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است انتخاب کنند تا بتواند مشکلات جامعه را رفع کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم گفت: جمعیت هلال احمر در تمامی فصول سال فعال است و در امدادرسانی در جاده ها به ویژه در تعطیلات عید نوروز نقش اساسی دارد.
سعید کنعانی گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف ارائه داد و گفت : جمعیت هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به حوادثی مانند سیل و زلزله  با بهره گیری از 26 پایگاه امداد جاده ای در طول سال و بصورت 24 ساعته به مصدومان حوادث جاده ای اعم از تصادفات جاده ای و برف و کولاک و حوادث روستایی امدادرسانی می کند .
  انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.