محمدباقر قالیباف در سفر امروز خود به اهواز شکل گیری تمدن اسلامی را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با حرکت 5 گام عنوان کرد.

شکل گیری تمدن اسلامی با 5 گامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: مقام معظم رهبری مطلبی را بیان کردند که برای نخبگان بسیار مهم است و به فرموده ایشان باید در 5 گام حرکت کنیم تا تمدن اسلامی که هدف نهایی انقلاب اسلامی است، شکل بگیرد.

وی در ادامه دیدارهای خود در شهر اهواز، در میان جمعی از بزرگان و نخبگان اقوام استان خوزستان حاضر شد و در میان آن‌ها به سخنرانی پرداخت.

قالیباف تصریح کرد: نخستین گام، شکل‌گیری خود انقلاب است که این انقلاب به رهبری حضرت امام به پیروزی رسید، امام راحل هیچ کلامی جز برای خدا نگفت و هیچ گامی جز در راه خدا برنداشت.

وی اذعان داشت: گام دوم ایجاد نظام اسلامی بود که ما در 12 فروردین 58 به این نظام اسلامی رای دادیم و در حقیقت توانستیم حکومت طاغوت را حذف کرده و در این مقطع از زمان کشور را در سایه اهل بیت و فرهنگ قرآنی اداره کنیم.

محمدباقر قالباف گام سوم را دولت‌سازی اعلام و خاطرنشان کرد: ما در انقلاب اسلامی یک هدف مادی داشتیم و در این هدف وظیفه ما آن بود که آسایش، آرامش و رفاه را در جامعه برای همه کسانی که در سایه نظام اسلامی زندگی می‌کنند، فراهم کنیم. در این میان دین، مذهب، قومیت و سلیقه آن‌ها تفاوتی ندارد و حتی کسی که به عنوان توریسم به کشور ما می‌آید و میهمان ماست نیز در سایه نظام اسلامی قرار دارد و باید برای همه این آرامش و امنیت را برقرار کنیم.
 
ادامه دارد.....
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.