فرماندار رفسنجان گفت: امسال 197 شعبه اخذ رأی در کل شهرستان پیش‌بینی شده که 152 شعبه برای شهر رفسنجان و بخش مرکزی و مابقی برای سه بخش دیگر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه87 شعبه مربوط به شهر رفسنجان است، افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر در رفسنجان به صورت تمام‌ مکانیزه برگزار می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری کاغذی است که در مجموع انتخابات در چهار شهر و روستا کاغذی انجام می‌شود.
وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت‌ امسال افزود: دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم و سرنوشت‌ساز بوده و تأکید مقام معظم رهبری بر این است که نظام بر پایه حضور مردم بنا شده و ادامه آن هم بر پایه همین اصل است.
ملانوری خاطرنشان کرد: در حضور مردم نکات مهمی وجود دارد، لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و اینکه ما هنوز به آرمان‌های انقلاب معتقد و پشتیبان آن هستیم و تجدید بیعت با روح بلند امام راحل و خشنودی دل جامعه ایثارگری از دیگر نکات مهم این حضور است.
وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم هنگامی رقم می‌خورد که مردم به ما و رفتارمان و همچنین رفتار سیاسیون، کاندیداها و طرفدارانشان اعتماد کنند.
ملانوری یادآورشد : برگزاری انتخابات از سوی مجریان هم امری مهم است، فرآیند انتخابات تاکنون طی شده و روز برگزاری آن مهم و حساس است، بر اساس قانون، عقل و عرف همه امکاناتی که در اختیار ما است، باید در خدمت سلامت و امنیت انتخابات قرار گیرد.
وی گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات، هیأت‌های اجرایی و نظارت و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با اعتقاد بر رعایت قانون و اصل بی‌طرفی این امر مهم را پیش می‌بریم و فضای انتخاباتی در شهرستان هم باید براساس قانون پرشور و حرارت ایجاد شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار