مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می شود.

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه امام همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان در کمیته مراسم ستاد بزرگداشت حضرت امام و قیام 15 خرداد در استان گفت: امسال به علت همزمانی ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام راحل (ره) زائری از استان همدان به حرم ایشان اعزام نخواهد شد.
 
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است در این روز همه پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران مراسم عزاداری برگزار کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: همه موفقیت ها و پیشرفت های نظام به برکت امام خمینی (ره) و انقلاب است و باید تلاش شود مراسم بزرگداشت امام راحل در روز 14 خرداد با شکوه و عظمت برگزار شود.
 
حجت الاسلام فاضلیان همچنین حضور حداکثری مردم در 2 انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح را میثاق دوباره با آرمانهای امام (ره) بیان کرد و افزود: حضور در این انتخابات عمل به وصیت های ایشان در حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
 
در این نشست مقرر شد، مراسم بزرگداشت امام راحل (ره) عصر روز 14 خرداد در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و در مراسم افطار از حاضران پذیرایی شود و در روز 15 خرداد نیز مراسمی برای بزرگداشت قیام 15 خرداد در حوزه علمیه همدان برگزار شود.
 
انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.