جشنواره زیبایی اسبان اصیل ترکمن جام تمدن پارسه در باشگاه ملل زرقان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر حسین یزدان پناهی رئیس کمیته جشنواره زیبایی  هیئت سوارکاری استان فارس گفت: این جشنواره با هدف معرفی تولیدات اسب اصیل ترکمن که از نژاد اسب اصیل ایرانی  بوده، و در استان تولید و پرورش یافته برگزار  می شود.

 
وی بیان کرد: کمیته جشنواره و زیبایی هیئت سوارکاری استان با هماهنگی انجام شده با فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را برای معرفی اسب اصیل دره شوری ترکمن، عرب و فلات ایران ادامه می دهد تا در قالب برنامه ای منظم این جشنواره ها و همایش ها برگزار شود.
 
یزدان پناهی افزود: داشتن برگ سلامت دامپزشکی، میکروچیپ، شناسنامه و یا پاسپورت برای کلیه اسب های شرکت کننده و کارت بیمه ورزشی و لباس مناسب هندلری برای هندلران الزامی است.
 
رئیس کمیته جشنواره زیبایی  هیئت سوارکاری استان فارس با بیان اینکه شرکت کنند گان در این جشنواره از  استان های خراسان شمالی، گلستان، یزد و کرمان هستند تصریح کرد: داوری این مسابقات را داوران برجسته کشوری بر عهده دارند.  
 
وی اضافه کرد: مالکان و پرورش دهندگان اسب ترکمن می توانند از طریق لینک ثبت نام اینترنتی به نشانی evencenter.ir اقدام به ثبت نام اسب خود در جشنواره زیبایی اسبان اصیل تمدن پارسه ۲ کرده و یا با شماره تلفن  ۰۹۱۷۳۱۳۲۶۵۰ تماس بگیرند.
 
گفتنی است، این جشنواره ۲۱ اردیبهشت ماه امسال  در باشگاه سوارکاری ملل زرقان برگزار می شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار