یاسوج؛

تجلیل از معلمان نمونه گچساران

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از80 معلم نمونه شهرستان گچساران تجلیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیر آموزش و پرورش گچساران در آئین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان گفت: کسب ۷۹ رتبه علمی، فرهنگی، ورزشی کشوری و استانی از مهمترین دستاورد و تلاش معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت گچساران است.

ظهیرالدین پورالحسینی افزود: کسب رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر، شورای آموزش و پرورش، برنامه‌های پیوند اولیا و مربیان، حمل و نقل مدارس، تحقیق و پژوهش، درصد قبولی مدارس ابتدایی، بازارچه درس و کارآموزی، رشد نمرات نهایی دروس سال سوم به یک و هفت دهم از موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان گچساران در مرحله استانی است. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: کسب رتبه نخست کشور در طرح جابربن حیان، رتبه اول در جشنواره اقدام پژوهی رشته ادبیات فارسی، راه‌یابی چهار طرح نوجوان خوارزمی به مرحله کشوری، کسب ۲۶ رتبه تک رقمی و ۲ رقمی در کنکور ۹۵ و کسب سه رتبه در جشنواره سفیران سلامت نیز از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در مرحله کشوری است. 


در پایان این آئین از معلمان برتر کشوری،استانی و شهرستانی و ۲۰ خانواده شهید فرهنگی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.