گودرزی در نطق میان دستور:

صلاح و فساد هر کشوری در انتخابات آن کشور رقم می‌خورد

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: نگاه و نگرش کاندید‌ها بسیار مهم است که آیا باید در سیاست خارجی توسعه گرا باشیم یا انقلابی، بدانید صلاح و فساد هر کشوری در انتخابات آن کشور رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در نطق میان دستور امروز صحن علنی (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) با بیان اینکه امروزه مساله اول کشور انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب بوده و در کشور حقیقی، واقعی و بااهمیت است به گونه‌ای که امام (ره) حتی در زیر بمباران دشمن اجازه نداد یک روز به تعویق افتد.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فتنه‌ها و طوفان‌های مختلف انقلاب و همچنین در فتنه آمریکایی- انگلیسی و اسرائیلی ۸۸ و در جریان مجلس ششم اجازه ندادند انتخابات به تعویق بیافتد، تصریح کرد: این موضوع نشانه اهمیت انتخابات در کشور و مردم سالاری حقیقی در ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات لیله القدر نظام و نقش آن تعیین کننده است، افزود: صلاح و فساد هر کشوری در انتخابات آن کشور رقم می‌خورد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه نباید به شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری توجه کرد، تصریح کرد: باید به جهت گیری، نگاه و نگرش آن‌ها توجه کرد، زیرا نوع نگاه و نگرش کاندید‌ها بسیار مهم است که آیا باید در سیاست خارجی توسعه گرا باشیم یا انقلابی.

گودرزی با بیان اینکه سیاست خارجی انقلابی مبتنی بر قاعده نفی سبیل یعنی حفظ عزت ایران اسلامی است، گفت: ملت شریف ایران و نمایندگان مجلس! امروز یک دو قطبی بیشتر در کشور وجود ندارد و نباید آدرس غلط داد؛ موضوعاتی مانند دو قطبی نظام اسلامی و نظام سلطه، دو قطبی تفکر انقلابی و تفکر سکولاریسم، دو قطبی اشرافی گری و تجمل گرایی در کنار مستضعفان و حاشیه نشینان و پابرهنگان، دو قطبی اصلاح طلبی و اصول گرایی و اصول گرای معتدل و غیرمتعدل، اصلاح طلب سنتی و مدرن، فحش سیاسی است.

نماینده مردم بروجرد خطاب به مردم، گفت: مردم ایران اسلامی توجه کنید در آستانه یک انتخابات مهم قرار دارید، سرنوشت کشور به انتخاب شما وابسته است، دقت کنید به شما آدرس غلط ندهند؛ افرادی که ادعا می‌کنند آزمایش موشکی امنیت کشور را زیر سوال می‌برند بدانند که اگر امنیتی در کشور است مرهون ایثار و رشادت جان برکفان ما است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار