مسئول هماهنک کننده وکارگروه قرارگاه بسیج سازندگی وآبادانی روستاهای سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از 100پروزه محرومیت زدایی در کشور سه پروژه در استان کرمان اجرا میشود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سعید کاظمی امروز در نشست کارگروه سازندگی وآبادانی روستاهای محروم شهرستان ریگان گفت یکی از سه پروژه محرومیت زدایی در شهرستان ریگان ودر دهستان ناصریه ریگان انجام خواهد شد .
وی افزود: در این دهستان بیش از 30پروژه در جهت محرومیت زدایی روستاهای این دهستان انجام خواهد شد که 50درصد اعتبار تخصیص ومابقی ازطریق مردم می باشد .
مسئول هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان ابراز داشت: فعالیتها در زمینه رفع مشکلات زیر ساختی شامل راه مناسب می باشد که در زمینه ساخت جاده ریگان جاسک همکاری خواهد شد .
کاظمی تصریح کرد:فعالیت هایی در زمینه آب آشامیدنی ،فرهنگی، تحصیل دانش آموزان ودر حوزه سلامت واشتغال انجام خواهد شد
وی بیان داشت: با فعالیت های که در این دهستان در شهرستان ریگان انجام خواهد شد این دهستان به عنوان الگو به سایر نقاط کشور واستان معرفی خواهد شد .
فرماندار ریگان در این جلسه گفت: در شهرستان ریگان در حوزه راه فقط 16درصد راه آسفالته وجود دارد .
امین باقری تصریح کرد: با احداث جاده ریگان جاسک بیش از 43روستا از راه مناسب برخوردار خواهند شد .
وی گفت :نبود راه مناسب در مناطق عشایری وکوهستانی ریگان باعث شده است که بسیاری از روستاهای این شهرستان خالی از سکنه شوند .
فرماندار ریگان ابراز داشت: شرق استان به دلیل پایین بودن شاخص ها در کشور محروم ترین نقاط می باشند که توجه ویزه مسولین را می طلبد .
باقری از اجرای طرح محرومیت زدایی توسط بسیج در دهستان ناصریه قدردانی نمود وافزود : قرارگاه سازندگی بسیج در زمینه احداث جاده ریگان جاسک همکاری نماید .
وی عنوان کرد: یکی از تهدیدات شهرستان ریگان توفان شن وریزگردها می باشد که مشکلاتی را برای اهالی شهرستان ریگان به وجود آورده است .
شهرستان ریگان با 302روستا و4دهستان ودو بخش وجمعیت 96هزار نفری یکی از شهرستانهای محروم استان کرمان می باشد که تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار