کرمان؛

همکاری ۱۱۲ پزشک متخصص با کمیته امداد کرمان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان گفت: هم اکنون ۱۱۲ پزشک متخصص و فوق تخصص و ۲۴ داندانپزشک با این نهاد همکاری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد رسیدگی به بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری ‌ها در بین خانواده‌های تحت حمایت است، افزود: کمیته امداد فعالیت‌های بهداشتی و درمانی گسترده‌ای را از لحاظ بهداشت فردی، محیطی، کاری و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف توانسته گام های مثبتی در جهت ارتقاء سطح زندگی نیازمندان بردارد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خدمات پزشکان نیکوکار و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت رایگان و یا با تخفیفات ویژه به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود تا آنان علاوه بر تحمل درد و رنج بیماری، متحمل سایر مشکلات معیشتی و مالی نشوند.
شیبانی تصریح کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف در سطح استان به مددجویان و بیماران تحت پوشش به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه خدمت رسانی می‌کنند.
وی گفت: ۲۹ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان طی پارسال در حوزه بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت استان هزینه شده که این هزینه کرد در سرفصل های مختلف از جمله سوء تغذیه، بیمه، خدمات درمانی ویژه، بهداشت و بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.
شیبانی با اعلام اینکه هم اکنون 3 هزار و ۲۵۱ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، افزود: ۱۱۰ بیمار خاص شهری نیز از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه خدمات حمایتی این نهاد با در نظر گرفتن مشکلات پیش روی نیازمندان از جمله فرهنگی، معیشتی، هزینه‌های درمانی، ازدواج و غیره ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها بیشتر در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و با رویکرد ارائه خدمات هدفمند و مؤثر برای رفع نیاز خانواده‌ها بوده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار