نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده آمادگى خود را براى اراىه ليست اموال و دارايي هايم اعلام ميكنم و مشكلى در اين زمينه براى بنده وجود ندارد چراكه زندگى ساده و مشخصى دارم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفى ميرسليم نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهورى با حضور در رسانه ملى در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مباحث اقتصادى مستقيما با زندگى روز مره مردم سروكار دارد از اين رو امروز درباره معيشت مردم، كار، سلامت اجتماعى و... ديدگاه خود را مطرح خواهم كرد.

وى افزود: كارآفرينى در واقع اراىه دهنده پيشنهاد براى استخدام و به كارگيرى جوانان مستعد است حدالامكان براى حمايت مالى جوانان اقدام خواهم كرد و اعتبارى را براى كارآفرينان در نظر ميگيرم تا آنها براى بكار گيرى جوانان تشويق شوند.

ميرسليم در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنى براينكه آيا اموال و دارايي خود را اراىه خواهيد كرد، ادامه داد: اراىه اموال و دارايي هاى كانديدا فكر خوبى است و قانون اساسى در اين زمينه تعيين تكليف كرده كه وزرا بايستى اموال خود و وابستگان خود را به قوه قضاييه اراىه دهند.

وى گفت: بنده آمادگى خود را براى اراىه ليست اموال و دارايي هايم اعلام ميكنم و مشكلى در اين زمينه براى بنده وجود ندارد چراكه زندگى ساده و مشخصى دارم.

نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جهورى با اشاره به برنامه هاى تبليغاتى رسانه ملى براى كانديدا تصريح كرد: اين نوع برنامه ها اگر به خوبي تكميل شود نيازى به تبليغات شهرى، چاپ عكس نامزدها و آلوده سازى فضاى شهر ندارد.


ميرسليم افزود:خوشبختانه برنامه ها بخوبي در رسانه ملى تنظيم شده و از اين طريق، نظام  تبليغات در انتخابات را تقبل ميكند تا تساوى و عدالت در اين زمينه برقرار شود.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.