قتل مادری که تمام عمر درمورد معلولیت دخترش به او دروغ گفته بود+ تصاویر

مادر آمریکایی که تمام عمر درمورد معلولیت دخترش دروغ گفته بود، به دست وی کشته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "جیپسی رز بلانچارد"، دختر 23 ساله آمریکایی اهل میزوری، به اتهام قتل مادرش و اعتراف به آن در صفحه فیس‌بوک خود در بازداشت به سر می‌برد؛ اما پرونده عجیب وی علاوه بر آنکه دستمایه تهیه چند فیلم مستند شده است، احتمال دارد مجازات او را نیز به کمترین میزان ممکن کاهش دهد.

دروغگویی مادر به فرزند، قاتل جانش شد+ تصاویر

"دی دی بلانچارد"، مادر 48 ساله "رز"، در ژوئن 2015 توسط دخترش به قتل رسید. "دی دی" از وقتی دخترش قادر به درک سخنان او شده بود، همواره به او گفته بود در کودکی ابتدا به سرطان خون و در پی آن نیز به بیماری "دیستروفی عضلات" (بیماری بسیار حاد ژنتیکی پیشرونده وابسته به کروموزوم‌ها که باعث تخریب یا اختلال در بافت ماهیچه‌ای بدن می‌شود) مبتلا شده است.

این مادر آمریکایی با گفتن این دروغ‌ها، به دختر خود قبولانده بود که یک معلول است و او را مجبور کرده بود تمام عمر بر روی ویلچر بنشیند و حتی او را در خانه محبوس کرده بود.

زمانیکه "رز" از حقیقت ماجرا باخبر شد، مادر خود را به قتل رساند و در صفحه فیس بوک به آن اعتراف کرد. به دلیل آنکه این دختر بیشتر زمان عمر خود را در خانه محبوس بوده و همواره بر روی ویلچر نشسته بود، دارای بدنی ضعیف و جثه‌ای کوچک است. 

دروغگویی مادر به فرزند، قاتل جانش شد+ تصاویر

هنگامیکه "رود بلانچارد"، پدر این دختر، وی را پس از سال‌ها در جلسه دادگاه ملاقات کرد بسیار شوکه شد زیرا دخترش بدون کمک ویلچر و بر روی پاهای خود وارد جلسه دادگاه شد.

"رود" که سالها پیش از همسرش طلاق گرفته بود در این باره گفت: همسر سابقم به من هم گفته بود دخترمان بیمار است و قادر به راه رفتن نیست. من هم این موضوع را باور کرده بودم و اکنون برایم غیرقابل تصور است که "رز" را بدون ویلچر می‌بینم.

دروغگویی مادر به فرزند، قاتل جانش شد+ تصاویر

پلیس معتقد است مادر "رز" برای استفاده از کمک‌های مالی موسسات خیریه برای گذران زندگی خود این دروغ را به فرزندش گفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار