فرماندار شهرستان دشتی گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این مشارکت باشکوه پشتوانه ای برای نظام است.

مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، مورد تاکید مقام معظم رهبری است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بستر مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این مشارکت باشکوه پشتوانه ای برای نظام است.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه مدیران در انتخابات آتی همچون گذشته ایفای نقش کنند، افزود: مدیران ضمن رعایت بی‌طرفی و رعایت قانون خدمات نظام را انعکاس دهند تا مردم امیدوار شوند و شاهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باشیم.

مهرجو با اشاره به ثبت نام 513 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ادامه داد: نسبت به دوره گذشته 28 درصد رشد داشته است که از این تعداد 115 نفر در شهرها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: تاکنون هشت نفر در شهرها انصراف دادند و تعداد داوطلبین این دوره به 106 نفر کاهش یافته است.

مهرجو ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های یکسال گذشته همه مدیران شهرستان در راستای خدمت به مردم در بخش های مختلف، بیان کرد: در ایام نوروز امسال نیز با تمهیدات اتخاذ شده بازار به خوبی کنترل شد و مردم بدون هیچ دغدغه و مشکل خریدهای نوروزی خود را انجام دادند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.