مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری کیاپروازگفت:بعداز گذشته حدود هفت ماه از توقف پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر در فرودگاه سنندج قرار است مجددا از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه این پروازها برقرار شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزاد صمدنژاد مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری کیاپرواز گفت: دو پرواز در روزهای سه شنبه و پنج شنبه توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر و به منظور ارایه خدمات پروازی بهتر به مسافران کردستانی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای یاد شده ساعت ۶ صبح از تهران به سنندج و از ساعت ۸:۱۵ از سنندج به مقصد تهران انجام می شود، اظهارداشت: افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر از دو پرواز هفتگی به حداقل ۷ پرواز هفتگی در اولویت برنامه ریزی پروازی این گروه سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: اگرچه افزایش دو پرواز مذکور پاسخگوی تعداد بالای تقاضای مسافرین نیست اما با توجه به جایگاه ویژه شرکت هواپیمایی کیش ایر در بین شرکت های هواپیمایی کشور و نوع هواپیمای انتخاب شده در این مسیر دارای اهمیت ویژه ای در برنامه ریزی آینده پروازی به مقصد فرودگاه سنندج است.

وی بیان کرد: علاوه بر پروازهای یاد شده هم اکنون دو پرواز توسط شرکت آسمان و پنج پرواز توسط شرکت قشم ایر در مسیر هوایی تهران به سنندج و بالعکس در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.