کرمان؛

رقابت 762 نفر در انتخابات شوراهای شهربابک

762 نفر برای تصدی نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهربابک رقابت می‌کنند.

رقابت 762 نفر در انتخابات شوراهای شهربابک به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ قاسم شمسی دبیر ستاد انتخابات شهربابک گفت : 762  نفر برای تصدی نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهربابک رقابت میکنند.

وی افزود: از این تعداد 81 نفر برای عضویت در شوراهای شهر و 681 نفر برای عضویت در  شوراهای روستایی رقابت خواهند کرد . 

وی با بیان اینکه 80 نفر داوطلبان را خانم ها تشکیل میدهند، افزود: رقابت های تبلیغاتی نامزدها طبق قانون امروز آغاز شده است و تا 24 ساعت قبل از شروع رای گیری ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: تعداد کل شوراهای شهرستان شهربابک 121 شورا است که از این تعداد 116 شورا متعلق به روستاها و 5 شورا متعلق به شهرهاست . 

شمسی با اشاره به اینکه 2200 نفر عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی، بازرسی و ستادی در این دوره از انتخابات فعالیت می کنند، گفت: در شهرستان شهربابک 98 شعبه اخذ رأی و بیش از 250 صندوق انتخاباتی برای شورا ها و ریاست جمهوری پیش بینی شده است . 

دبیر ستاد انتخابات شهربابک از فراهم کردن تمامی تمهیدات لازم و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات خبر داد و گفت: جلسه توجیهی برای کاندیداهای شوراهای شهر و روستای شهربابک با حضور دادستان، فرماندار و اعضای شورای تأمین تشکیل شده است .

خبرنگار :  صبوری


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار