نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت :تلاش نظام سلطه درصد پایین مشارکت و حضور اندک مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد عصر امروز در شورای اداری کاشان گفت :انتخابات نماد شکوه ملی در کشور ایران است.
 
وی با تاکید براینکه نگاه همه کشورها در ایام انتخابات به ایران و نحوه حضور مردم در این عرصه سیاسی است افزود :مشارکت مردم در دنیا تعابیر و مفاهیم مختلفی دارد و در خیلی از کشورها مفهومی به اعتبار نداشتن نظام دینی ندارد.
 
به‌گفته‌وی، انتخابات با مشارکت 50 درصدی عادی است اما در نظام دینی ما عزت و اقتدار انتخابات با مشارکت حداکثری بسیار مهم و تاثیرگذار و سرنوشت ساز است.
 
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل،  ارتباط تنگاتنگ ملت و رهبر در نظام را بر اساس تجربه 40 ساله تاکیدکرد و گفت :زمان انتخابات نقطه کانونی کشور ما است.
 
ساداتی نژاد، با اشاره به اینکه نظام سلطه درصد پایین مشارکت و حضور اندک مردم را در انتخابات آرزو می کند گفت :نظام سلطه درصد پایین مشارکت و حضور اندک مردم در انتخابات را برای خدشه واردکردن به کارآمدی نظام می خواهد.
 
وی،حضور همیشه در صحنه و فعال و حداکثری مردم را در کارآمدی نظام فوق العاده دانست و گفت: ملت ایران همیشه پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند و علاقه مندی خود به نظام و رهبری را نشان دادند به آن شکوه،  اقتدار،  عزت و عظمت بخشیدند.
 
به‌گفته‌وی، مقام معظم رهبری دیروز در سخنرانی خود خود موضوعات وتوصیه های مهمی را در خصوص انتخابات ایراد فرمودند که دارای اهمیت، راهگشا و هدايتگراست.
 
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل،توصیه های مقام عظمای ولایت را در مقوله اقتصاد، معیشت و جلوگیری از شعارزدگی تاکیدکرد و گفت :مقوله اقتصاد،  معیشت و جلوگیری از شعارزدگی اصلی ترین مقوله در زندگی مردم بویژه در سال اقتصاد مقاومتی،  تولید و اشتغال است.
 
ساداتی نژاد، جنگ اصلی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت :ناکارآمد جلوه دادن در حوزه اقتصاد هدف و تلاش استکبار برای خدشه در حضور حداکثری در انتخابات است.
 
*استکبار راه فروپاشی نظام را در ایجاد فاصله بین امام و امت فهمیده است
 
وی،با تاکیدبراینکه استکبار راه فروپاشی نظام را در ایجاد فاصله بین امام و امت می داند گفت :گرچه در بعضی موارد بین مسوولان و امام موفق به ایجاد فاصله شده است اما در حوزه ایجاد فاصله بین امام و امت نتوانسته موفق شود.
 
به‌گفته‌وی، استکبار بدلیل عدم موفقیت در این توطئه به حوزه اقتصاد ورود کرده است و تلاش می کند با ایجاد اظهار نارضایتی مردم در این عرصه آنها را ناامید و حضورشان را کمرنگ کند.
 
ساداتی نژاد، تصریح‌کرد: تازمانیکه ملت و امام با هم هستند دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.
 
وی،در ادامه با اشاره به اینکه 90 درصد مطالبات و مراجعات مردمی به دفتر نمایندگی وی در منطقه کاشان درخواست اشتغال،  دریافت وام قرض الحسنه و بلاعوض است گفت :با تحقیق از دیگر نمایندگان مجلس در سایر شهرستان های کشور نیز وضعیت مشابه این آمار است.
 
به‌گفته‌وی، مقام معظم رهبری دیروز در سخنان خود توجه به عظمت ملی، استقلال وعزت ملت و برقراری امنیت و آرامش ملی را از دیگر شاخص ها برای انتخابات خواستارشد و گفت :دقت و توجه به نظم و امنیت و رعايت قوانین و عدالت در انتخابات در قبل و بعد از آن و حتی زمان برگزاری ضروری است.
 
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شوراي اسلامی اظهارداشت :ایجاد هر گونه چالشی که به مسائل اقتصادی،  قومی و قبیله ای دامن بزند به مصلحت نظام نیست.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.