سلطانی‌فر: فینال جام حذفی در وضعیت خوبی برگزار شد

وزیر ورزش و جوانان گفت:بازی فینال در شرایط خوبی برگزار شد و مراسم اهدای جام و مدال‌ها نیز به نحواحسن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در پایان فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور که با قهرمانی نفت تهران خاتمه یافت، برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم نفت تهران در زمین حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار داشت: طی این مدت مسئولان استان خوزستان، فرمانداری و مسئولان شهر خرمشهر زحمات زیادی کشیدند تا این بازی برگزار شود. فکر میکنم بازی در شرایط خوبی برگزار شد و مراسم اهدای جام و مدال‌ها نیز به نحواحسن برگزار می‌شود.

 وی در همین خصوص ادامه داد: پیگیر پروژه‌های نیمه تمام استان خوزستان هستیم و لازم است با توجه به پیشرفت فیزیکی و منابع در اختیارمان و همراهی استانداری این پروژه‌ها را تمام کنیم. استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارد و استعدادهای خوبی در این استان حضور دارند و در آینده باید با ایجاد زیرساخت‌ها خبرهای خوبی در مورد ورزش آبادان داشته باشیم و قهرمانان زیادی از این استان برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به سوالی که در مورد وضعیت پروژه نیمه تمام ورزشگاه اختصاصی فولاد عنوان کرد: در این خصوص باید دوستان در استانداری برنامه‌ریزی و در خصوص آن تصمیم‌گیری کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار