مربی احسان حدادی گفت:امیدوارم احسان حدادی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ضمن ثبت رکوردی خوب بتواند یک مدال خوشرنگ هم نصیب ورزش کشورمان کند.

سپهرزاد:حدادی می تواند بهترین پرتاب هایش را در باکو انجام دهد/احسان در لیگ الماس شرکت نمی کندهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد تمرینات چند ماه اخیر احسان حدادی برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت:خدا را شکر در طول این مدت تمرینات خوبی را در اردوهای کیش و قطر سپری کردیم،با این که تعداد پرتاب های انجام شده توسط احسان حدادی کم بود اما از رکوردهای ثبت شده توسط او رضایت دارم.
 
وی افزود:امیدوارم حدادی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ضمن ثبت رکوردی خوب بتواند یک مدال خوشرنگ هم نصیب ورزش کشورمان کند.
 
مربی احسان حدادی در مورد رقیبان احسان در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: از اینکه قرار است چه پرتابگرانی در این مسابقات شرکت کنند اطلاع چندانی ندارم؛ اما تا آن جایی که اطلاع دارم خود احسان سرشناس ترین ورزشکاری است که در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
 
سپهرزاد درباره حمایت های فدراسیون از برنامه های تمرینی احسان حدادی گفت: تا الان مسئولان فدراسیون تمام برنامه هایی را که از آن ها درخواست کرده ایم بدون هیچ مشکلی برایمان فراهم کردند و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
رکورد دهگانه کشورمان درباره برنامه های آتی احسان پس از مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد:پس از پایان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درباره برنامه های بعدی احسان تصمیم گیری خواهیم کرد. پس از بازگشت از باکو تمرینات احسان همچنان ادامه خواهد داشت زیرا می خواهیم با آمادگی صد درصدی در مسابقات آسیایی هندوستان شرکت کنیم.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در پاسخ به این سوال که آیا احسان حدادی در مسابقات لیگ الماس شرکت می کند یا خیر؛پاسخ داد:خیر،زیرا هیچ برنامه ای برای شرکت در مسابقات لیگ الماس نداریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار