مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه اعلام کرد: امسال، ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با خرید ۵۰ دستگاه خودرو fuso توسعه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عربعلی بهمن خواه، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با بیان اینکه رشد و گسترش چشمگیر شهرنشینی در سال‌های اخیر مستلزم خدمات رسانی بیشتر در حوزه مدیریت شهری است که سازو کارهای سنتی نیز پاسخ گوی نیاز‌های شهری نیست، گفت: در این راستا استفاده از روش‌های مکانیزه و اتوماتیک برای تسریع در ارائه خدمات و سهولت در انجام دادن آن یکی از مبانی اصلی و مورد بحث در مدیریت شهری به حساب می‌آید.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر راهبردی شهردار ارومیه و حمایتهای شورای اسلامی شهر ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه تجهیز شد.

به گفته بهمن خواه هزینه‌های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و فعالیتهای شبانه روزی در خصوص کارکرد ماشین آلات، که دستگاه‌های این سازمان بصورت مداوم مشغول خدمات رسانی هستند، جوابگوی نیازهای کلانشهر ارومیه نیست که با ورود خودرو ها‌ی جدید خریداری شده به ناوگان سازمان، هزینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات تا ۶۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ دستگاه خودرو fuso خریداری شده در حوزه‌های مختلف خدمات شهری از جمله سازمان مدیریت پسماندها، سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی و همچنین سازمان خدمات موتوری مشغول به فعالیت می‌شوند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه هزینه ماشین آلات خریداری شده را با مناسب سازی، بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:: با ورود این دستگاه‌ها به ناوگان مدیریت شهری ارومیه، شاهد شهری آباد و پاکیزه خواهیم بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.