در اثر واژگونی و سقوط پراید به داخل رودخانه هراز ۲ نفر جان باختند.

جمشید نیکزاد رییس جمعیت هلال احمر آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی تماس تلفنی ساعت 16:30 دیروز با شماره ۱۱۲ مبنی بر اعلام حادثه سقوط پراید به دره در منطقه تونل نهم ، 65 کیلومتری آمل تیم های امدادی پایگاه های کهرود، گزنک و یک تیم از شهرستان آمل با سرپرستی ایشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل واژگونی خودروی پراید در داخل رودخانه هراز، عملیات امداد ونجات با دشواری همراه بود. افزود: عملیات خروج خودرو و رهاسازی سرنشین های فوت شده از رودخانه خروشان هراز 5 ساعت به طول انجامید.

اعلام آخرین وضعیت سرنشینان سقوط خودروی پراید در محور هراز

رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت: تیم های امدادی با نصب تیرول نسبت به تثبیت خودرو اقدام کرده و پس از خارج کردن و بالا آمدن از سطح آب با دو جسد در داخل خودرو مواجه شدند.

نیکزاد با بیان اینکه یک زن و یک مرد حدودا بین ۵۰ تا ۶۰ ساله دو سرنشین فوت شده خودرو پراید ۱۴۱ هستند.افزود: به دلیل مفقود شدن اسناد و مدارک داخل خودرو در آب، هویت این دو نفر در آن لحظه مشخص نشده است.

رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت: این عملیات با همکاری تیم آتش نشانی آمل، تیم آتش نشانی وانا، اورژانس 115، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهداری و شرکت پیماب انجام شد.


اعلام آخرین وضعیت سرنشینان سقوط خودروی پراید در محور هراز

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
چرا اینا رعایت نمیکنند.هفته قبل من از اصفهان تا مشهد رفتم و برگشتم.رعایت کردم.نه یک قبض جریمه گرفتم.نه اتفاقی افتاد.
آخرین اخبار