رییس اجرایی حکومت وحدت ملی به ورزشکاران توصیه کرد تا ورزش را سیاسی نکرده و قول داد در تمام عرصه‌ها ورزش و ورزشکاران را حمایت کند.

عبدالله‌عبدالله از ورزشکاران خواست ورزش را سیاسی کنند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله عبدالله رییس اجرایی افغانستان بعد از ظهر روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگی که به اشتراک ورزشکاران و اتحادیه‌ها و باشگا‌ه‌های رشته‌های مختلف کشور در صحن کاخ سپیدار برگزار شده بود اشتراک و سخنرانی کرد.

در این نشست تعدادی از استادان قهرمانان ورزش و نمایندگان باشگا‌ه‌ها و اتحادیه‌های ورزشی صحبت کردند و دیدگاه‌ها و خواست‌های خویش را در یک فضای صمیمی با رییس اجرایی کشور مطرح ساختند.

رییس اجرایی افغانستان در صحبت‌های خویش در این گردهمایی ورزشکاران کشور را قهرمانان و فرزندان دلیر این سرزمین دانست که با تحمل دشواری‌ها برای هم‌وطنان خویش امید و شادی می‌آفرینند.

رییس اجرایی همچنان از دستاوردها و قهرمانی‌های آنان در مسابقات بین‌المللی تقدیرکرد و این دستاوردها را مایه افتخار ملی افغانستان دانست و ورزشکاران را سفرای عزت و افتخار کشور خواند.

رییس اجرایی در صحبت‌های خویش از افتخارات و دستاوردهای ورزشکاران در داخل کشور نیز تقدیرکرد و براصل وحدت٬‌ هم‌دلی٬‌ اتحاد و استفاده از ورزش برای تحکیم وحدت ملی و احترام متقابل تاکید نمود.

وی ورزش را گام مهم در راه صحتمندی و بنای یک جامعه سالم و به دور از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر دانست.

عبدالله همچنان به ورزشکاران کشور توصیه نمود تا ورزش را سیاسی نسازند و تعهد سپرد که در تمام عرصه‌ها ورزش و ورزشکاران را به خاطر رشد و توسعه ورزش و نه به‌خاطر اهداف سیاسی حمایت و همکاری نماید.

رییس اجرایی افغانستان در پایان این نشست تقدیرنامه‌هایی را به تعدادی از استادان و قهرمانان ورزش به نمایندگی از سایر اشتراک کنندگان تقدیم کرد و برای آنان آروزی موفقیت و سربلند نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار