چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می شود و ورزشکاران ایرانی در 20 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛بازی‌های کشورهای از روز دوشنبه، 18 اردیبهشت با برگزاری مسابقات فوتبال آغاز شد، البته این دوره از بازی‌ها از روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی شروع شد .

کاروان ورزش کشورمان در در 20 رشته ورزشی وزنه برداری،کشتی آزاد ، فرنگی،جودو،جودو نابینایان و کم بینایان، تکواندو، کاراته، دوومیدانی، دوومیدانی کم بینایان، تنیس، تنیس روی میز، ووشو، زور خانه ای، بوکس، شنا، شیرجه، واترپلو، تیراندازی، والیبال، ژیمناستیک در این رقابتها شرکت می کند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز شنبه 23 اردیبهشت به شرح زیر است(ساعت اعلام شده به وقت تهران است):

 در دومین روز از رقابت ها در رشته کاراته در بخش بانوان نسرین دوستی 50- ، طراوت خاکسار 55- ، رزیتا علیپور 61- ، در بخش مردان امیر مهدی زاده 60- ، سعید احمدی 67 - ، علی اصغر آسیا بری 75-  در ساعت 10:30 به مصاف هم حریفان خود می روند.

در تیراندازی و در بخش های تفنگ بادی آقایان ، تپانچه آقایان ، تپانچه ۲۵ متر بانوان و تفنگ بادی بانوان تیم های ملی کشورمان از ساعت 9:30 مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

در رشته شنا مرحله گروهی 100متر پروانه و 50 و 200متر قورباغه ساعت 10:30 و نیمه نهایی و فینال 50 و 200متر قورباغه ساعت 17:30 به وقت محلی برگزار می شود .

ساعت 9:30 دقیقه به وقت باکو هم مسابقات مقدماتی پارالل و دار حلقه در رشته ژیمناستیک برگزار می شود.

در جودو مراحل یک شانزدهم، یک هشتم و یک چهارم نهایی وزن 66-کیلوگرم ساعت 10:30 و نیمه نهایی و فینال هم ساعت 18:30 به وقت محلی برگزار می شود .

مراحل یک هشتم 49 ، 75 و 91 کیلوگرم در رشته بوکس هم از ساعت 12:30 تا 18:30 به وقت محلی برگزار می شود.

تیم واترپلو کشورمان فردا به وقت محلی ساعت 16:30 به مصاف تیم جمهوری آذربایجان می رود.

گفتنی است: در ادامه اعزام تیم های ورزشی کشورمان به چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی بامداد امروز (شنبه 23 اردیبهشت) تیم های ملی دوومیدانی، دوومیدانی کم بینایان و نابینایان و تکواندو عازم باکو شدند.

روز یکشنبه نیز تیم ملی تنیس روی میز و دوشنبه تیم ملی کشتی فرنگی و شیرجه راهی این رقابتها می شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار