شهنام نظرپور گفت: با وجود تمام مشکلات، در همه مسابقات با یکدیگر هم قسم می شویم تا آبروی شیرجه را حفظ کنیم.

شهنام نظرپور ملی پوش شیرجه در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیش از اعزام به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تمرینات خوبی را با ولی پور پشت سر گذاشتیم. امید داریم در رشته های هماهنگ به مدال رسیم. در کنار حریفان قبلی که آن ها را می شناسیم حریفانی از مصر، آذربایجان و ترکیه نیز در این رقابت ها حضور دارند. مصر همیشه موفق به کسب سهمیه المپیک شده است. ضمن این که کشورهای حوزه خلیج فارس همیشه دردسر ساز بوده اند. در هر حال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین شیرجه را به نمایش بگذاریم. 

نظرپور ادامه داد: ما در طول سال در مسابقات اندکی شرکت می کنیم به همین دلیل از بیشتر حریفان اطلاعی نداریم. در حالی که در کشورهای دیگر نسل ها  در شیرجه تغییر می کند و پشتوانه سازی یک اصل مهم است. 

وی افزود: ای کاش سهمیه بیشتری برای شیرجه در باکو در نظر گرفته می شد تا بار روانی از روی دوش من و ولی پور برداشته می شد. شیرجه روهای بسیار خوبی داشتیم که می توانستند در تخته 3 متر حضور پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد. 

ملی پوش شیرجه تصریح کرد:شیرجه در کشور مظلوم است. شاکله اصلی تیم های ملی شیرجه را شیرجه روهای شهرستانی تشکیل می دهند در حالی که استخر و دایو استاندارد ندارند. برای حفظ انگیزه این شیرجه روها باید آنان را از سنین پایه به تیم های ملی دعوت کرد تا از امکانات موجود تیم ملی بهره ببرند. 

نظرپور خاطر نشان کرد: شیرجه درآمد بسیار ناچیزی دارد. ما بر روی مسائل مالی تمرکز نمی کنیم چون می خواهیم شیرجه پابرجا بماند. اما متاسفانه با وجود این وضعیت از تامین هزینه های روزانه خود نیز عاجز هستیم. با وجود تمام این مشکلات در همه مسابقات با یکدیگر هم قسم می شویم تا آبروی شیرجه را حفظ کنیم و این رشته را به تمام ایران معرفی کنیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار