مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۹۰۰ واحد صنعتی در استان طی سال گذشته از سوی این سازمان مورد بررسی و مشکلات آن ها احصا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم سرداری افزود: با هدف رونق تولید واحدهای صنعتی مشکل‌دار توسط دو گروه جهادی ۱۵ نفره مورد بررسی قرار گرفتند.

وی گفت: در پی بررسی واحدها ۱۰ مشکل احصا شده که مهم‌ترین آن ها شامل مشکلات زیرساختی و مدیریتی، تجارت و بازاریابی، قوانین و مقررات مخل و مشکلات بانکی است.

مسئول بسیج سازندگی استان افزود: سال گذشته به منظور رونق اشتغال در ۱۲ عرصه به میزان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است.

سرداری با بیان اینکه این تسهیلات به هزار و ۱۴۰ نفر پرداخت شده و برای و هزار نفر شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ نفر در خصوص مشاغل خانگی آموزش دیده‌اند.

وی به ارائه مشاوره اشتغال و کارآفرینی به دو هزار نفر اشاره کرد و گفت: در رابطه با تولید و اشتغال هزار و ۲۰۰ همایش و ۲۰ نمایشگاه نیز برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان متذکر شد: در طرح بسیج همگام با کشاورزی نیز ۲۰۰ شبکه در ۴۰۰ روستا فعال شده تا فاصله کشاورز عادی با نمونه با ارائه آموزش و مشاوره کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.