شمس خبر داد

تشکیل 6 پرونده تخلف انتخاباتی در استان یزد

شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: تاکنون 6 پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

تشکیل 6 پرونده تخلف انتخاباتی در استان یزدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛، علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد به ضرورت تأمین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده است که با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر، نیاز به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می‌شود.

شمس تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم، با شکوه و دشمن شکن تلاش می کنند.

وی تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و گفت: حضور و یا عدم حضور برخی چهره های سیاسی از خارج استان؛ از طریق شورای پیشگیری  از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم گیری می شود. 

دادستان یزد بر رصد و پایش فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در عرصه انتخابات به صورت دقیق رصد خواهد شد و در صورت تخلف تذکر لازم داده خواهد شد و در صورت اصرار بر تخلف،برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار