مجموعه سینمایی مگامال اکباتان با مدیریت منوچهر محمدی ادامه کار می‌دهد.

منوچهر محمدی تهیه‌کننده سینما در خصوص راه‌اندازی بخش سینمایی مگامال اکباتان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: مجموعه مگامال یک مکان تجاری بسیار بزرگ است و یک بخش به عنوان سالن‌های سینما داشت که بر اساس فیلم‌های 35، طراحی شده بود و متولیان آن با ما وارد مذاکره شدند.

وی افزود: ما نیز در اول آذر ماه سال 95 تجهیز کارگاه کردیم و در یک عملیات جهادی ظرف شش ماه این مکان آماده بهره‌برداری شد.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از سخنانش به شروع به کار بخش مگامال اکباتان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم که در مجموعه مگامال از بهترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه صدا و تصویر استفاده شود. این مجموعه دارای 10 سالن با ظرفیت حدود 1400 صندلی بوده و هفت سالن آن دارای لژهای مخصوص است که برای خانواده‌ها و افراد مختلف قابل استفاده است.

محمدی ادامه داد: فکر می‌کنم که مجموعه مگامال اکباتان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین سینماهای کشور باشد.

وی در خصوص برنامه‌های آینده مجموعه مگامال اکباتان، اظهار داشت: طبیعتا اولویت ما سرویس دادن به سینمای ایران و تولیدات خوبی است که در سینمای ایران اتفاق خواهد افتاد اما در کنار آن طبیعتا برنامه‌های جانبی دیگری هم خواهیم داشت و سعی می‌کنیم مجموعه فیلم‌های ایرانی از فیلم‌های مخاطب عام تا مخاطب خاص را تحت پوشش قرار بدهیم همچنین، یک پاتوق فرهنگی ایجاد کنیم که برای مردم اکباتان و غرب تهران جذاب باشد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: قطعا در آینده نزدیک یک مجموعه‌ای از برنامه‌ها تعریف می‌شود که به زودی اعلام خواهند شد و سعی می‌کنیم فضایی را به وجود بیاوریم که مردم راحت فیلم ببینند.

این تهیه‌کننده در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «اکسیدان» خاطرنشان کرد: نسخه‌ای از این اثر را به شورای پروانه نمایش ارائه دادیم و منتظر جواب هستیم و تکلیف آن هفته آینده مشخص می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار