جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: عامل حادثه واژگونی خودرو سواری در شهرستان رفسنجان که به مرگ هشت سرنشین آن انجامید، دستگیر شد.

عامل واژگونی خودرو سواری رفسنجان در چنگال قانونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: پلیس در محل حادثه حاضر شد و شاهدان گفتند 2 سرنشین جوان یک دستگاه خودرو زانتیا در مسیر جاده سرچشمه مقابل خودرو رانا که رانندگی آن را خانمی برعهده داشته و هفت نفر دیگر نیز داخل خودرو بودند، با شوخی های خطرساز اقدام به حرکات مارپیچ کردند.

وی گفت: متأسفانه در دهانه پل اوراف سرچشمه کنترل خودرو از دست راننده رانا خارج و ضمن برخورد به دهانه پل واژگون شد که در این حادثه دردناک 6 نفر از سرنشینان در دم فوت و 2 نفر نیز توسط اورژانس 115 به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شدند که دو کودک نیز جان باختند.

سرهنگ خلیلی گفت: راننده خودرو زانتیا به محض وقوع حادثه از محل متواری شد که موضوع توقیف و دستگیری راننده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی بیشتر و تحقیق از شاهدان حادثه شماره خودرو شناسایی و راننده خودرو زانتیا پسر جوانی حدود 22 ساله است که بازداشت شده است.

وی خاطر نشان کرد: حادثه دلخراش رانندگی ساعت 19:33 شامگاه جمعه منجر به واژگونی یک دستگاه خودرو رانا به داخل پل در جاده سرچشمه شد و مرگ هشت نفر شامل زن و کودک را در پی داشت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.