فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز گفت:امیدوارم که تمامی گروه‌ها تلاش کنند برای هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات و با حفظ آرامش انتخابات دشمن‌شکنی را در کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی ،فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز اظهار کرد: انتخابات صحنه مهمی است و از پیروزی انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، تقریباً به‌طور متوسط هرسال یک انتخابات شکوهمند با حضور حداکثری مردم برگزارشده است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مهم‌ترین نکته‌ای است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید مدنظر همه ما باشد و هرکسی که دل در گرو این انقلاب و سرزمین دارد در انتخابات حضور یابد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: ما باید به انتخاب اصلح توجه کنیم و هر چه انتخاب‌های ما شایسته‌تر باشد و افرادی که پاک دست‌تر و صادق‌تر باشند و به وعده‌های خود وفاداری بیشتر داشته باشند کشور پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: فرد مورد انتخاب باید فردی باشد که جزو قشر اشرافیان نباشند و فردی باشد که با توده‌های مردم ارتباط داشته باشد و دل‌بسته غرب و بیگانگان نباشد.

میرعلایی خاطرنشان کرد: به افرادی که حل مشکلات کشور را از درون کشور پیگیری بکنند و کسانی که وعده‌های عملی می‌دهند و به دنبال آن باشند و همدلی بیشتری در کشور ایجاد کنند باید رأی بدهیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که تمامی احزاب، گروه‌ها و جریاناتی که در چهارچوب نظام اسلامی هستند تلاش بکنند برای هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات و با حفظ آرامش انتخابات دشمن‌شکنی را در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار