مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع ۱۷۱۰ بسته غذایی در اجرای طرح فرشتگان رحمت خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضایی گفت: در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی ۲۵ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در استان دائر شد و ۷۴۴ نفر در این پایگاه‌ها به کارگیری شده و به افراد خدمات‌رسانی کردند.

وی از رسیدگی به ۱۸۰ حادثه خبر داد و افزود: همچنین در این حوادث خدمات داده شده ۴۶۴۲ مورد بوده و ۲۰۰۲ نفر اسکان داده شدند.

رضایی به اجرای شش سورت پروازی این مدت اشاره کرد و گفت: همچنین در حوزه داوطلبان به ۲۰۰۰ نفر خدمات ارائه شد و در اجرای طرح فرشتگان رحمت ۱۷۱۰ بسته غذایی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به هزار نفرگفت: به ۱۷ هزار و ۶۳۰ نفر از دانش‌آموزان استان نیز آموزش کمک‌های اولیه داده شده و در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی شرکت کردند.

وی از دیگر اقدامات به اجرای ۱۲۸۵ طرح ایمنی اشاره کرد و گفت: همچنین هفت مرحله خدمات آموزشی در قالب اردوهای جهادی داده شده است.

رضایی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه مجتمع هوایی این جمعیت خبر داد و گفت: برای تکمیل این جمعیت حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اولویت اصلی ساخت آشیانه و انبار است که در دو سه ماه آینده افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به هلی‌کوپتر این جمعیت افزود: در هر پرواز هزینه هر ساعت استفاده از بالگرد ۱۸ میلیون تومان است و برای همین فقط در ارائه کمک به حوادث و سوانح به‌کارگیری می‌شوند و دیگر دستگاه‌ها به شرط اجاره آن در اختیارشان قرار گرفته می‌شود به هیچ‌وجه جهت انجام کارهای شخصی از آن استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.