ساری،

دستگيری سارق حرفه ای منزل با 14 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسايی و دستگيری سارق حرفه اي منزل با 14 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، ماموران پليس آگاهی و کلانتری های اين فرماندهی با تقويت گشت های انتظامی و دستگیری مظنونین و بررسی موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: كارآگاهان پليس آگاهی پس از بررسي صحنه های سرقت با پی جويی های پليسی دريافتند، کليه سرقت ها به يک شيوه و شگرد به وقوع پيوسته است.

سرهنگ گنجيان مقدم، گفت: ماموران با پيگيری های همه جانبه و انجام اقدامات خاص پليسی سرانجام توانستند سارق به نام ع- ب را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کنند.

وی با بيان اينکه اين فرد با گرفتار ديدن خود در دست قانون سعی کرد با اظهارات ضد و نقيض خود را بی گناه جلوه دهد، افزود: با هوشياری ماموران پليس و انجام تحقيقات فنی، سارق به 14 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گنجيان در پايان از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتی و ايمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را سريعاٌ به پليس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار