با آغاز رقابت های وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، نخستین مدال ها به بانوان و مردان وزنه بردار اندونزیایی رسید.

نخستی مدال به اندونزیایی ها رسید
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نخستین روز مسابقات وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی کشور آذربایجان و در رقابت های اوزان48 کیلوگرم بانوان و 56 کیلوگرم مردان،  وزنه برداران اندونزیایی به دو مدال طلا دست پیدا کردند.  
 
در بخش بانوان:
"سری واهیونی گوستیانی" در دسته 48 کیلوگرم توانست در حرکت یکضرب 80 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 106 کیلوگرم و مجموع با حدنصاب 186 کیلوگرم را به خود ثبت کرد و توانست نخستین مدال در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و رقابت های وزنه برداری را بدست بیاورد.
 
"اردوگان" و "کارکول" وزنه بردار زنان ترکیه نیز با مجموع حدنصاب 166 و 164 کیلوگرم به مدال های نقره و برنز دسته 48 کیلوگرم  دست یافتند.
 
در بخش مردان:
"سورحمت وجیو" وزنه بردار دسته 56 کیلوگرم کشور اندونزی در حرکت یکضرب وزنه 116 کیلوگرم، در حرکت دوضرب وزنه 145 کیلویی را مهار کرد تا با حدنصاب مجموع 261 کیلوگرم به قهرمانی دست یابد. "محمد پورکان" دیگر وزنه بردار اندونزی نیز با مجموع 256 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و امینه از ترکیه با مجموع254 کیلوگرم به مدال برنز رسید.
 
لازم به ذکر است؛ مجید عسگری وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان دوشنبه(25 اردیبهشت) ساعت 16:30 به وقت تهران به روی تخته می رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار