وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان شیروان، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛بعدازظهر شنبه، حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفری یک‌روزه به خراسان شمالی، با حضور در شهرستان شیروان، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی این شهر را افتتاح کرد.

بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان در مساحت ۱۸ هزار مترمربع ساخته‌شده که ۱۷ هزار مترمربع مربوط به ساختمان اصلی و یک هزار مترمربع نیز مربوط به ساختمان‌های جنبی است.

این بیمارستان که از سوی راه و شهرسازی ساخته‌شده، با هزینه‌ایافزون بر ۲۲ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی مجهز شده است.

بخش داخلی، زنان، مردان، عفونی، داخلی و قلب در چهار بخش مجزا در بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان ارائه خدمات می‌کنند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از لوح افتتاحیه و آیین راه‌اندازی و بازدید از بیمارستان تخصصی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان با همراهی مسئولان ارشد استان و مدیران شهرستان شیروان از آخرین برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.