مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: دایره فوتبال یک دایره گسترده ای است که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در آن حضور دارند، هیچ رشته ای از این تنوع پذیری برخوردار نیست.

ساکت:در حال ویرایش
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: به هر حال این موفقیت بزرگ بچه های شایسته تیم ملی را به تمام مردم ایران تبریک می گویم.
 
وی درباره موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی باهاما افزود: دایره فوتبال، یک دایره گسترده ای است که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در آن حضور دارند؛ هیچ رشته ای از این تنوع پذیری برخوردار نیست ما در حال حاضر 18 تیم ملی در بخش آقایان و بانوان فعال هستند و این موضوع نشان می دهد که استعدادهای نابی در کشور ما وجود دارند.

ساکت ادامه داد: شاید فوتبال ساحلی از قدمت بالایی در کشور ما برخوردار نباشد ولی به خوبی توانست خودش را در میان بزرگان این رشته جا بیاندازد. در طول چند ماه گذشته خوشبختانه چند رویداد خوب بین المللی را در کشورمان برگزار کردیم. باشگاه های خوبی در فوتبال ساحلی وجود دارند اما لازم است که زیر ساخت های بهتری را از لحاظ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای این تیم فراهم کنیم.
 
مدیر تیم های ملی فوتبال ساحلی در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر برای اولین بار در کشور ما پنج تیم توانستند نوجوانان، جوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی توانستند جواز صعود به مسابقات جام جهانی را کسب کنند و امیدوارم در خرداد ماه هم تیم ملی بزرگسالان بتواند با پیروزی مقابل ازبکستان شگفتی فوتبال را در یک سال اخیر کامل کند.
 
ساکت در ادامه درمورد آقایی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا عنوان کرد: نه تنها در آسیا تیم برتر آسیا هستیم بلکه حتی در نکینگ جهانی هم جزء بهترین های دنیا قرار داریم.
 
وی درباره کم توجهی به اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: فدراسیون فوتبال براساس ظرفیت های موجود از تمام تیم هایش حمایت می کند، بلکه در صورتی که امکانات بیشتری داشتیم، طبیعتا می توانستیم حمایت های بیش تری را از آنان به عمل بیاوریم ولی با بودجه ای نزدیک به 45 میلیارد تومان سخت است که بتوان امکانات لازم را برای تیم های کشورمان فراهم آورد.
 
مدیر تیم های ملی در پایان درباره نبود مسئولان وزارت ورزش در فرودگاه امام خمینی(ره)گفت: درست است کسی از وزارت ورزش و جوانان برای استقبال به اینجا نیامده اما به هر حال تاج، نماینده وزارت ورزش محسوب می شود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار